Vidaus degimas yra procesas, kurio dėka šiuolaikinis automobilis gali pajudėti iš taško A į tašką B. Tai pakankamai paprastas dalykas, tačiau daugelis žmonių vis tiek nežino, kaip veikia taip plačiai parduodami įvairūs varikliai. O jų šiomis dienomis yra daugybė tipų, stilių, dizainų ir paskirčių. Mėgėjui tai tik įmantrus vamzdžių ir kitokių automobilių detalių pliūpsnis, varantis transporto priemonę į priekį. Nuoširdžiai besidomintiems žmonėms, kaip tokiems, kurie dirba „Šalvis“ servisuose, tai kažkas nuostabaus ir verta dėmesio. Žemiau pateikiami keli populiarūs variklių tipai. Jei turite vieną iš jų ir patiriate keblumų, nepamirškite, kad gera išeitis – variklių remontas Kaune.

 

„V“ stiliaus

 

Tai turbūt pati populiariausia konfigūracija. Čia randamos dvi cilindrų kolekcijos, išdėstytos 90 laipsnių kampu ir sujungtos su alkūniniu velenu ten, kur „V“ forma susiduria centre. Rinkoje laisvai galima įsigyti V6, V8 ir V12. Juose atitinkamai yra 3, 4 ar 6 cilindrų kolekcijos.

 

Didelis privalumas – labai kompaktiškas variklis, turintis gerą poslinkį ir tvirtą, patvarų dizainą. Vienas trūkumas yra tai, kad variklis turi aukštą svorio centrą, daug judančių dalių, todėl kiekvieną kartą pridedant cilindrą prie variklio, jo sudėtingumas ir išlaidos smarkiai padidėja.

 

Linijiniai

 

Tokiuose varikliuose cilindrai išdėstyti vienoje tiesioje linijoje. Šioje konfigūracijoje stūmoklis gali suktis 360 laipsnių kampu. Jie yra ganėtinai kompaktiški, lengvi, o kadangi jėga subalansuojama variklio viduje, nereikia stiprinti jo skyriaus.

 

Šalvis“ specialistai pastebi, kad juos itin lengva pataisyti, reikalingas tik tinkamas variklių remontas Kaune. Iš kitos pusės, viena problema gali būti tai, kad juos pastoviai gerinant, dedant naujas detales, galima išbalansuoti sistemą.

 

Plokštieji

 

Jie šiek tiek savo forma panašūs į „V“ tipo, bet taip tik dėl to, kad juose yra dvi cilindrų kolekcijos. Skirtumas tas, kad čia jie atsiduria 180 laipsnių kampu vienas nuo kito, o ne 90 laipsniu kampu.

 

Plokštieji varikliai gerai subalansuoti, o kad padidinti valdymo efektyvumą, turi labai žemą svorio centrą. Tai ganėtinai platūs, labai sudėtingi mechanizmai. Todėl, kaip „Šalvis“ specialistai nurodo, pasirinktas variklių remontas Kaune turėtų turėti specialistų, kurie išmano apie šį tipą, jei Jūsų variklis būtent toks.

 

Tai dažniausiai apyvartoje randami automobilių konfigūracijos tipai. Kiekvienas, žinoma, atitinka skirtingus poreikius ir turi savus pranašumus, trūkumus. Renkantis keisti, svarbiausia pasirinkti tokį, kuris atitiktų Jūsų lūkesčius.

Kategorijos: auto